loader
Scroll to top

kolejny dzień wg. Julii

12.03.2014
Silny wiatr wzdłuż brzegu, duża fala i słońce … Wymarzone warunki każdego żeglarza! Już od samego rana byliśmy bardzo podekscytowani tym, że potrenujemy w taką pogodę.
Na trening wypłynęliśmy około godziny 11:00.
c.d.
Na samym początku rozgrzaliśmy się pływając po śledziu przy porcie. Potem Pani Basia wyciągnęła nas w głąb morza. Były ogromne fale i wiatr do 5 Bf. Zaczęliśmy od długiej halsówki i pełnego. Wszyscy świetnie się bawiliśmy jeżdżąc w ślizgach, podśpiewując pod nosem i od czasu do czasu pozując do zdjęć. W porównaniu do poprzednich dni, na uwagę zasługuje Tomek. Dzisiaj żeglował dość dobrze. Widać było, że bardzo się starał. Czasem nawet dorównywał najlepszym. Przerwę spędziliśmy przy porcie, gdzie nie było fal. Szybko zjedliśmy prowiant i wróciliśmy na akwen. Zrobiliśmy dwa wyścigi z cyklu „Torrevieja Cup”. Oba wygrałam. Zmęczeni wróciliśmy do portu, umyliśmy się i pojechaliśmy na obiado-kolację. Dzień powoli dobiega końca, a ja życzę wszystkim dobrej nocy.

Jula POL 1216
Pozdrowienia dla rodziców, Victorii, Hani, Agnieszki, Borysa, Lolka i wszystkich czytających.