loader
Scroll to top

Optimistyczny Pisz

W najbliższy weekend planowany jest wyjazd gr. B i C do Pisza na regaty - z noclegiem. Wyjazd w sobotę rano, proszę o zabranie śpiworów i prowiantu na wodę na sobotę. Powrót w niedzielę po południu. Koszt wyjazdu dziecka to 60 zł. Chęć wyjazdu zawodnika proszę zgłaszać najpóźniej do czwartku do trenerów /dla niewtajemniczonych - tel. do Rafała to 793 585 377/.
Treningi w czwartek i piątek zostaną ogłoszone odrębnie, gr. B będzie miała oczywiście treningi z Bogdanem, a Rafał ma w piątek zaplanowany egzamin więc negocjacje w sprawie zajęć gr. C są w toku :-)

Uwaga: do startu w regatach niezbędna jest licencja PZŻ - nie wszyscy w gr. C ją posiadają, rodzice zawodników, którzy chcą startować w tym sezonie, a nie posiadają jeszcze licencji muszą wpłacić na konto klubu 190 zł oraz wypełniony wniosek (pobrany ze strony: http://sport.pya.org.pl/licencje/licencja_zawodnika) zostawić w sekretariacie MBSW najpóźniej do środy.

Noclegi w Piszu mamy zapewnione w domkach w Ośrodku Żeglarstwa i Turystyki Wodnej Camp-Pisz  -  Al. Turystów 1, koszt pobytu, w przypadku zainteresowanych pozostaniem na miejscu rodziców, wynosi 62 zł z wyżywieniem.

Zawiadomienie o regatach:

ZAWIADOMIENIE O REGATACH

 „PUCHAR STAROSTY POWIATU PISZ w kl. Cadet i OPP gr. B”

„PUCHAR BURMISTRZA  PISZA w kl. OPP UKS”   

I.        ORGANIZATOR

Powiatowy Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Piszu, 12-200 Pisz, Al. Turystów 22

     UKŻ przy MOS Pisz, Starostwo Powiatowe w Piszu

 

II.     TERMIN I MIEJSCE

     Termin:06-07.06.2015r.

     Miejsce rozgrywania regat: Pisz, jez. Roś

     Port regat i biuro zawodów – Powiatowy Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Piszu, Al.

    Turystów 22, tel: (87) 423-45-72, e-mail: [email protected]

 

III.  ZASADY ROZEGRANIA REGAT

  • Regaty zostaną przeprowadzone zgodnie z definicją PRŻ 2013-2016, przepisami klasowymi, instrukcją żeglugi oraz niniejszym Zawiadomieniem o regatach
  • Regaty zostaną uznane przy rozegraniu minimum 3 wyścigów, planuje się rozegranie 5 wyścigów
  • Wpisowe do regat: wysokość wpisowego wynosi:

      kl. OPP gr. B, OPP UKS - 20 zł,

      kl. Cadet - 40 zł

     należy je wpłacać w momencie zgłaszania zawodników do regat

  • Wymagane dokumenty:

              - aktualne badanie lekarskie

              - aktualne ubezpieczenie OC

              - licencja PZŻ

  • Zgłoszenia zawodników w dniu regat tj. 06.06.2015r. do godz. 10:00
  • Start do pierwszego wyścigu w dniu 06.06.2015r. planowany jest na godz. 12:00

 

IV.  PROGRAM REGAT

      06.06.2015    - zgłoszenie do regat do godz. 10:00

                             - uroczyste otwarcie regat -   10:30

                            - start do pierwszego i kolejnych wyścigów - 12:00

      07.06.2015    - start do kolejnych wyścigów – 11:00

                            - zakończenie regat - ok. godz.   15:00

 

V.   NAGRODY:

Przewidywane są nagrody rzeczowe, puchary, dyplomy.

© 2024 Giżycka Grupa Regatowa | Delivered by UpwindMedia