loader
Scroll to top

Słowenia 1.04.2014

... oj, dobrze, już dobrze ! Piszę !
Tyle się dzieje, że nie ma kiedy usiąść przy laptopie.
Trener ćwiczy nas wszystkich od świtu do nocy :-)
Dzisiaj rano ( pobudka o 6.00 ! litości, jestem przecież na urlopie ! ) pojechaliśmy do Triglavskiego Parku Narodowego zobaczyć wąwóz Vintgar. Jest to kanion, którym płynie rzeka Radovna. I chociaż na miejscu okazało się, że możemy zobaczyć tylko jego niewielką część ( trasa wzdłuż wąwozu jest obecnie zamknięta z powodu prac leśnych po zimowych wichurach ) to i tak było warto !

drugie śniadanie zjedliśmy na łące - z widokiem na słoweńską część Alp:

potem szybki powrót do Kopru - zawodnicy na wodę, a Korowcy w podgrupach - część zaliczyła pieszą wędrówkę po starym mieście, druga część - rowerową wycieczkę po okolicy ( tym razem udało się im szczęśliwie ominąć autostrady ).
Ignacy ( nasz Specjalista od Dóbr Luksusowych - np. parzy najlepszą kawę na świecie i zdobywa dla nas owoce morza prosto z wody ! ) zaopatrzył nas w małże:

Jeśli nie odezwiemy się jutro ... to będzie oznaczało, że nie przeżyliśmy tej kolacji
- na szczęście, dzieci tego nie jadły :-)

A poza tym ... zawodnicy są super ! Grupa jest świetna - są zgrani, zaangażowani i sympatyczni !  Mateusz Siedlecki zaaklimatyzował się bardzo szybko.
Podróż i pobyt z nimi tutaj to wielka przyjemność :-)
Pozdrawiam !

Ps. Nieco fotek z dzisiejszego dnia jest w galerii.